wtorek, 8 września 2015

Libster Award z czerwca 2015

Właśnie dopiero się dowiedziałam o nominacji mojego bloga do Libster Award 2015 za co serdecznie dziękuję Lauren (http://iskierka-milosci.blogspot.com)
Jestem zielona w tym temacie mimo iż bloguje już jakiś czas. Tak samo jak jestem zielona jeżeli chodzi o interpunkcję (trochę samokrytyki nie zaszkodzi).
Rozumiem że mam odpowiadać na zadane pytania? No więc ...

1. Jak wyglądałby Twój patronus?
Nutria

2.Czy wiesz już jak zakończysz swoje opowiadanie?
Tak. Wszystko jest już dokładnie zaplanowane.

3.Kto jest twoim autorytetem literackim?
Nie wiem czy mogę to jednoznacznie stwierdzić. Bardzo lubię twórczość Marka Krajewskiego a ostatnio Agathy Christie.

4. Masz szanse spełnić swoje marzenie. Które z nich wybierzesz?
Jakby wszystko było możliwe. Chce umieć panować nad czasem. Z tych bardziej możliwych to chciałabym zwiedzić Londyn i zabrać mamę do Wenecji.


5.Czy istnieje, według ciebie, jakiś sposób na to, żeby wena dopisywała przez cały czas?
Ach gdybym wiedziała, to bym pisała niemalże codziennie coś nowego. Ale wydaje mi się że trzeba intensywnie myśleć, siedzieć w swojej głowie w swoim opowiadaniu, wczuwać się w swojego bohatera no i czerpać inspiracje z innych blogów  -to też jest jakaś metoda.

6.Kto zachęcił Cię do pisania?
Nikt.  Ja sama. Po prostu zobaczyłam że na internecie jest dużo ludzi którzy piszą ff i mają blogi. Wcześniej miałam prywatnego bloga i postanowiłam założyć bloga z opowiadaniem. Początki były trudne ale troszkę pomogła mi w tym Frozenka za co jej jeszcze raz serdecznie dziękuję.

7.Masz możliwość zrealizowania filmu na podstawie powieści. Jaką książkę wybrałabyś do nakręcenia filmu i kogo obsadziłabyś w roli głownej?
Myślę, że z chęcią zobaczyłabym ekranizację książek Simona Becketta "Chemia Śmierci", "Wołanie Grobu" .... A w roli doktora Davida Huntera obsadziłabym znakomitego polskiego aktora z mojego rodzinnego miasta - Tomasza Kota.

8. Co cię inspiruje?
W pisaniu opowiadań? Po prostu intensywnie myślę nad fabułą ciągle, zdarza się tak że nie dociera do mnie nic co dzieje się tu i teraz bo ja siedzę w swojej głowie. Do pisania inspiruje mnie wszystko wokół: telewizja, ludzie mnie otaczający, jakieś sytuacje, moje uczucia, które później przelewam w moich bohaterów. 

9. Czy istnieje książka, przy której płaczesz? 
Nie. Nie zdarza mi się płakać przy czytaniu książek, przy filmach czasami zdarza mi się uronić łzę. Pamiętam że płakałam na "Katyniu".

10. Jakiej książki chciałabyś zmienić zakończenie? 
Harrego Pottera. Chciałabym aby wygrał Voldemort, bo chłopiec okularnik jest wkurzający :D


Do Libster Award nominujuję :

1. Muzyka to Największa Magia - Siostrzenica Czarnego Pana

Pytania do nominowanych:
1. Jaka jest Twoja ulubiona postać hp?
2. Uważasz że Harry Potter powinien inaczej się zakończyć, jak tak, to jak Twoim zdaniem ?
3. Jak powinno wyglądać dobre opowiadanie według Ciebie?
4. Jakie są Twoje ulubione paringi w opowiadaniach ff ?
5. Jaki jest tytuł najstraszniejszego horroru jaki widziałaś?
6. Czy Twoim zdaniem Riddle byłby zdolny do miłości?
7. Lubisz czytać książki? Jak tak, to jakie?
8. Jakie jest twoje ulubione zwierze ze świata Harrego Pottera?
9. Jak myślisz, do jakiego domu przydzieliłaby Cię Tiara Przydziału?
10. Gdybyś była czarownicą, jaką magią chciałabyś władać?

Hmmm... to chyba chodziło o to. Jeżeli coś spieprzyłam to proszę o wybaczenie gdyż, pierwszy raz robię coś takiego. Powinnam zrobić do tego zakładkę, no i, przydałby się jakiś ładniejszy szablon. Może ktoś z czytających, poleciłby jakąś dobrą szabloniarkę ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz